پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119854
آقاي کي روش "مردم را گول نزنيد"/ وقتي کي‌روش برنامه مي‌دهد و کفاشيان اجرا مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/09/26 15:59:13
نمایش : 1164
کار کي‌روش و کفاشيان بالعکس شده است کي‌روش برنامه مي‌دهد و کفاشيان اجرا مي‌کند، حالا بايد گفت رئيس فدراسيون فوتبال ما آقاي کي‌روش است او هر برنامه‌اي دوست دارد انجام مي‌دهد و همه بله قربان گو هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال کشورمان، در حالي تهران را به مقصد ژوهانسبورگ ترک کرد که در آستانه جام ملتهاي آسيا يکي از بي‌برنامه‌ترين اردوهاي تيم ملي، در انتظار ملي‌پوشان است؛ اردويي که مانند دوران پيش از جام‌جهاني و با پافشاري کارلوس کي‌روش در آفريقاي جنوبي برگزار مي‌شود و اين سؤال پيش مي آيد که چرا آفريقاي جنوبي مقصد اردوي تدارکاتي تيم ملي ايران شده است.

اين اردو در حالي برگزار مي‌شود که کارلوس کي‌روش تمايل داشت تا ايران سه بازي تدارکاتي با تيم هاي ملي برگزار کند خود کي روش از کنيا، آفريقاي جنوبي، زيمبابوه، تانزانيا و بوتسوانا به عنوان حريفان مدنظرش نام برد اما  بازي با هيچ کدام از اين تيم‌ها رزرو نشد.

 

به نظر مي رسد ديگر فدراسيون فوتبال هيچ کاره است و همه چيز دست کي روش است.جالب است تيم ملي براي آماده سازي جام ملتهاي آسيا که در اردوي آفريقاي جنوبي به سر مي برد طبق اعلام فدراسيون فوتبال که عنوان کرده بودند با تيم صدر نشين آفريقايي بازي مي کنيم اما معلوم شد حريف تيم ملي ايران شب گذشته در ليگ آفريقاي جنوبي بازي داشته است و ممکن نيست که با تيم اصلي خود واد ميدان شود.

بايد به جناب کي روش گفت واقعا بازي با يک تيم آفريقايي آن هم با تيم دوم  چه سودي مي تواند براي تيم ملي داشته باشد که بايد مردم را "گول بزنيم"  و در بوق کرنا کنيم که ما با تيم هاي قدر در اين اردو بازي خواهيم کرد.

اين ها همه نشان مي‌دهد که کي‌روش همه کاره فوتبال ايران شده و کسي نمي‌تواند در مقابل تصميمات او حتي اگر غيرمنطقي  هم باشد مخالفت کند.

کار کي‌روش و کفاشيان بالعکس شده است کي‌روش برنامه مي‌دهد و کفاشيان اجرا مي‌کند، حالا بايد گفت رئيس فدراسيون فوتبال ما آقاي کي‌روش است او هر برنامه‌اي دوست دارد انجام مي‌دهد و همه "بله قربان گو" هستند.

 

 بي‌شک يکي از قابليت‌هاي مديري در حد رياست فدراسيون فوتبال يک کشور بايد در روابط بين‌الملل او باشد؛ مديري که با شناخت از جايگاه کشورمان، پاي تيم‌هاي بزرگ جهان را به ايران باز کند و با رايزني‌هاي فراوان موجب هر چه بيشتر و بهتر شناخته ‌شدن فوتبال کشورمان شود؛ اما آنچه اين روز‌ها در فوتبال ما حاکم است رويه‌اي کاملا خلاف اين جريان است. 

نمونه بارز اين ماجرا را مي‌توانيم در همين  اردوي تدارکاتي تيم ملي پيش از جام ملت‌ها در آفريقاي جنوبي جست‌وجو کنيم؛ جايي که با سردرگمي‌هاي فراوان تيم ملي به يکي از بي‌برنامه‌ترين اردوهاي تاريخ خود رفته است؛ اردويي که هنوز معلوم نيست قرار است، تيم ملي در آن با چه تيمي ديدار کند و رقباي تدارکاتي ايران چه کشورهايي هستند! 

نيمه دوم دي ماه امسال، جام ملت‌ها استارت مي‌خورد رقابت‌هايي که براي کشور و فوتبال ايران حيثيتي است؛ رقابت با سه تيم عربي و سپس تلاش براي دفاع از جايگاه تيم‌ملي در آسيا.

کشورهاي عربي هزاران هزار دلار هزينه کرده‌اند و مي‌کنند، اردوهاي متعدد و برگزاري بازي‌هاي پي در پي، آنها را براي جام ملت‌ها مسلح کرده است اما تيم ما که به دستور جناب کي روش ليگ 50 روز تعطيل شده است به آفريقاي جنوبي رفته اند تا براي بازي با ذخيرهاي تيم هاي ليگ برتر آفريقاي جنوبي آماده شوند.

 

 به هر حال سؤال اينجاست ‌چرا تيم ملي با چنين وضعيت آشفته‌اي، راهي افريقاي جنوبي شده است هماهنگي‌هاي اردوي تيم ملي را چه افرادي انجام داده‌اند که اردوي تيم ملي چنين آشفته و بي‌برنامه است.

بي‌اطلاعي کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال از هماهنگي‌هاي اين اردو چه معني مي‌تواند داشته باشد اصرار بيش از حد کارلوس کي‌روش به برگزاري اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي به چه دليلي است؛ آن هم در حالي که برنامه‌هاي تيم ملي به هيچ وجه مشخص نيست متأسفانه "در" براي فدراسيون فوتبال همچنان بر‌‌ همان پاشنه قديمي مي‌چرخد و نزديکي به جام ملت‌ها و لزوم حمايت همه جانبه از تيم ملي، مانع مي‌شود تا خيلي‌ها در حقايقي که در اين فدراسيون و حول اين تيم مي‌گذرد موشکافانه نگاه کنند.

انتهاي پيام/590 پ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html